کمک های قرآن و اهل بیت(ع) چاره‌ساز است
کد خبر: 3784765
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
مبتهل برجسته گیلانی:

کمک های قرآن و اهل بیت(ع) چاره‌ساز است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بزرگی از کسب مقام های متعددش در رشته های قرائت و ابتهال در مسابقات مختلف قرآنی خبر داد و گفت: به واسطه موقعیت کاری که دارم احتمال خطا بسیار زیاد است و اگر کسی خودش را به وسیله قرآن و اهل بیت(ع) ایمن نسازد نمی تواند بر نفسش غلبه کند.

محمدرضا بزرگی، حسابرس ارشد ادار‌ه‌کل امور مالیاتی استان گیلان مقام اول رشته ابتهال سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم جامعه اسلامی کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور را که در تهران برگزار شد، کسب کرد.

محمدرضا بزرگی که متولد سال 1354 در بخش سنگر از توابع شهرستان رشت است در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه از دوران کودکی با قرآن مأنوس بودم، اظهار کرد: از سال 69 با حضور در دارالتعلیم سنگر تلاوت حرفه ای قرآن را آغاز کردم و از آموزش های حجت الاسلام دکتر پیروی بهره مند شدم و اکنون به مدت سه سال است که توفیق مدیریت این مرکز را برعهده داریم.

وی استاد حاج حسن صاحبی را موسس دارالتعلیم سنگر دانست و یادآور شد: این مؤسسه قرآنی فعالیت خود را از سال 63 آغاز کرده و خروجی های موفقی از جمله محمدتقی میرزاجانی، دبیر شورای عالی قرآن، مهدی عبرتی، حافظ کل قرآن و حاج حسن اسماعیل پور، قاری برجسته استان را تقدیم جامعه کرده است.

مبتهل ممتاز مسابقات قرآن سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به حضور قرآن آموزان در دارالتعلیم سنگر در سه مقطع روخوانی، روانخوانی و صوت و لحن و تجوید، خاطرنشان کرد: کلاس‌های اذان نیز به صورت فوق‌برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء و نیز روزهای جمعه برگزار می‌شود.

بزرگی تربیت فرزندان قرآنی را یکی از آثار و برکات نور هدایت قرآن در زندگی خود دانست و متذکر شد: کانال دارالتعلیم سنگر را راه‌اندازی کردیم تا همه قرآن‌آموزان و علاقه‌‌مندان به نور قرآن در جریان کلاس ها و برنامه های این مرکز قرار بگیرند. خوشبختانه قرآن‌آموزان ما به مساجد اعزام می‌شوند و به آموزش قرآن می‌پردازند که همین مسئله موجب رونق گرفتن فعالیت‌های قرآنی در سطح بخش سنگر شده است.

وی از کسب مقام‌های متعدد در رشته های قرائت و ابتهال در مسابقات مختلف قرآنی خبر داد و گفت: به واسطه موقعیت کاری که دارم احتمال خطا بسیار زیاد است و اگر کسی خودش را به وسیله قرآن و اهل بیت(ع) ایمن نسازد نمی‌تواند بر نفسش غلبه کند.

حسابرس ارشد امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه دام‌های شیطانی زیادی در مسیر انسان قرار دارد، اظهار کرد: خبرهایی که شنیده می‌شود مبنی بر اختلاس‌های میلیاردی و مفاسد اقتصادی نتیجه دوری از مفاهیم قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) است. در واقع اگر کمک‌های قرآن و اهل بیت(ع) نباشد همه ما دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام

captcha